środa, 14 listopada 2018

Ozdoby świąteczne

 Boże Narodzenie kojarzy nam się z bielą, ale kiedy mamy jej już trochę dość, możemy poeksperymentować i do białych barw dodać nieco koloru...

 


Ja użyłam pigmentu w proszku w kolorze kobaltowej  zieleni...



Uwaga!!! Ostrożnie!
Proszek jest bardzo wydajny i... "wszędobylski" - farbuje wszystko dookoła!
Najlepiej najpierw zrobić sobie kilka próbek koloru.

Pigment możecie mieszać z farbami, rozpuszczać w wodzie, tworzyć mgiełki, farbować pasty itp.
Ja rozpuściłam go z niewielką ilością wody. Pomalowałam bazę aniołków (można je wcześniej zagruntować) oraz w tak przygotowanym barwniku namoczyłam ścinki koronek, tkanin i zrobione na szydełku potrzebne elementy.
Po wysuszeniu uzyskałam naprawdę bardzo ciekawy efekt.


W połączeniu z białymi mediami otrzymałam zimowe aniołki w kolorze... starego kobaltu z domieszką złota... zobaczcie :

Oto efekt moich doświadczeń  ...



 



 

Materiały:
pigment w proszku
perły w płynie
gesso białe
pasta puchnąca
puder do embossingu 
brokat biały 
pasta śniegowa
pasta pozłotnicza
pasta brokatowa


2 komentarze: