wtorek, 13 września 2016

W odcieniach Classico

W sklepie Fifi Rifi pojawiły się pastele olejne firmy Classico.
Do czego możemy ich użyć?
Oczywiście do kolorowania pianki przy tworzeniu kwiatów!



Na początek zabawy z foamiranem, kiedy nie wiemy jeszcze dokładnie co, z czym, jak i kiedy...
i nie bardzo chcemy inwestować w całe opakowanie kredek lub tuszy,
wystarczy nam zaledwie kilka kredek. Możliwość kupienia pojedynczych sztuk
jest w tej sytuacji idealnym rozwiązaniem!

Ale z takiego sposobu będą zadowoleni także zaawansowani twórcy kwiatów, którzy mają swoje ulubione kolory i odcienie i szukają konkretnych, ciekawych barw.

Pokażę Wam, co można zrobić używając zaledwie dwóch kolorów kredek


i dwóch kolorów pianki - białej i jasno szarej,
dołączyłam do nich jeszcze oliwkową zieleń do zrobienia liści.

 Wystarczy to do stworzenia delikatnych kwiatków w różnych odcieniach.


Na wycięte z pianki płatki nakładamy pigment. Można kolorować bezpośrednio pastelą lub chusteczką, którą wcześniej malujemy. Kredkę delikatnie rozcieramy.
Warto zauważyć, że ten sam kolor kredki zupełnie inaczej wygląda na różnych rodzajach pianki. Wykorzystałam zaledwie dwa kolory foamiranu, a już mogłam uzyskać bardzo różnorodny efekt.

 Z przygotowanych płatków uformowałam kwiatki. Dodałam liście zrobione z zielonego foamiranu, które też można pocieniować tymi sami kredkami.


 Zrobiłam kwiatki różnej wielkości i w różnych odcieniach,
przez cały czas używając tylko tych dwóch kredek.






 W sklepie Fifi Rifi macie do wyboru kilkanaście kolorów kredek Classico. 
Jeżeli taka forma sprzedaży Wam się spodoba,
oferta kolorystyczna zostanie poszerzona.
Zapraszamy do eksperymentowania i życzymy dobrej zabawy z pastelami!

Materiały ze sklepu Fifi Rifi:



1 komentarz: