poniedziałek, 1 lutego 2016

Torebeczki

Papierowe torebki na drobny prezent, herbatę, coś słodkiego...
Idealne na walentynkowe niespodzianki.


Z jednej typowej kartki 30x30 cm wychodzą dwie torebki.
 Zostaje jeszcze odrobina resztek, które możemy wykorzystać do ozdoby.
O tym, jak taką torebkę wykonać pisałam tutaj. 





Do zrobienia torebek wybrałam błękitne kartki
 Galerii Papieru z kolekcji Jak we śnie - w kropki i paseczki.
Do dekoracji wykorzystałam kawałeczki materiału, taśmę washi, tekturki, metalowe spinacze, sznureczek i perełki. Poszczególne papierowe elementy delikatnie potuszowałam na brązowo, a na koniec chlapnęłam tu i tam farbką akrylową.









Materiały:
papier Jak we śnie 03
papier Jak we śnie 05
farba akrylowa MS Jasny Beż
pasek z napisami UHK Loft
tusz pigmentowy brązowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz